Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η υπηρεσία i-bank Simple Pay;
Το i-bank Simple Pay είναι μία νέα ηλεκτρονική υπηρεσία της Εθνικής Τράπεζας με την οποία μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές μέσω Internet, με χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας MasterCard ή VISA εκδόσεως Εθνικής Τράπεζας ή άλλων τραπεζών ή με χρέωση καταθετικού λογαριασμού της Εθνικής Τράπεζας (μέσω της υπηρεσίας i-bank Internet Banking). Οι πληρωμές σας διενεργούνται απλά, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια.
Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία i-bank Simple Pay;
H υπηρεσία i-bank Simple Pay απευθύνεται σε Ιδιώτες που επιθυμούν να πληρώσουν λογαριασμούς ή οφειλές μέσω Internet. Αν είστε Ιδιώτης ή ατομική επιχείρηση και θέλετε να πραγματοποιείτε τις πληρωμές σας ηλεκτρονικά, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια (π.χ. να εξοφλήσετε ένα λογαριασμό ΔΕΚΟ ή κινητής τηλεφωνίας), τότε η υπηρεσία i-bank Simple Pay αποτελεί τη λύση που ψάχνετε.
Υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για τις πληρωμές που εκτελώ μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay;
Η διενέργεια πληρωμών μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay δεν επιβαρύνεται, κατά κανόνα, με έξοδα συναλλαγής. Στις περιπτώσεις που, ωστόσο, προβλέπεται επιπλέον χρέωση για την πραγματοποίηση κάποιων συναλλαγών, θα υπάρχει σχετική ενημέρωση πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής που επιθυμείτε.
Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις διαθέσιμες συναλλαγές και τους τρόπους πληρωμής.
Ποιες πληρωμές μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay;
Μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay μπορείτε να πραγματοποιείτε πληρωμές προς συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και φορείς όπως ΔΕΚΟ, Δημόσιες Υπηρεσίες, Μη Κρατικούς Οργανισμούς, Εταιρείες Κινητής και Σταθερής Τηλεφωνίας, Ασφαλιστικές Εταιρείες κ.ά., καθώς και πληρωμές προς Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (Ο.Α.Ε.Ε., E.T.E.A., Τ.Α.Ι.Σ.Υ.Τ., κ.ά.).
Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις διαθέσιμες συναλλαγές και τους τρόπους πληρωμής.
Πώς μπορώ να εγγραφώ στην υπηρεσία i-bank Simple Pay;
Η εγγραφή σας στην υπηρεσία i-bank Simple Pay είναι απλή και γρήγορη. Στην αρχική σελίδα, επιλέγετε το πεδίο «Εγγραφή» και συμπληρώνετε τη σχετική φόρμα με τα απαιτούμενα στοιχεία. Στη συνέχεια, θα λάβετε μήνυμα από την Υπηρεσία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (e-mail), με τη βοήθεια του οποίου θα ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας στο i-bank Simple Pay.
Ποιες επιπλέον δυνατότητες μου παρέχει η υπηρεσία i-bank Simple Pay;
Η υπηρεσία i-bank Simple Pay της Εθνικής Τράπεζας σας παρέχει τις ακόλουθες επιπλέον δυνατότητες:

  1. Δημιουργία και διαχείριση του προσωπικού σας προφίλ
  2. Αποθήκευση των στοιχείων των συναλλαγών σας, προκειμένου να μην χρειάζεται εκ νέου η εισαγωγή τους κάθε φορά που διενεργείτε τις εν λόγω συναλλαγές
  3. Αποθήκευση του αριθμού της κάρτας σας, προκειμένου να μην χρειάζεται εκ νέου η εισαγωγή της σε μελλοντικές συναλλαγές (Η αποθήκευση γίνεται σύμφωνα με τα πρότυπα PCI-DSS).
  4. Τήρηση ιστορικού των συναλλαγών σας (αναφορές)
  5. Τήρηση αποδεικτικών επιτυχών πληρωμών σας.
Η εγγραφή μου στην υπηρεσία i-bank Simple Pay είναι δωρεάν;
Ναι, η εγγραφή σας στην υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.
Ποιά διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να πραγματοποιήσω μια πληρωμή;
Αρχική προϋπόθεση είναι είτε η κατοχή χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας (MasterCard ή VISA) εκδόσεως Εθνικής Τράπεζας ή άλλων τραπεζών, είτε η τήρηση λογαριασμού στην Εθνική Τράπεζα και η εγγραφή σας στην υπηρεσία i-bank Internet Banking. Στη συνέχεια, επιλέγετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε και συμπληρώνετε τα πεδία με τα στοιχεία που ζητούνται.
Με ποιους τρόπους μπορώ να πραγματοποιήσω πληρωμές μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay;
Οι διαθέσιμοι τρόποι διενέργειας πληρωμών, ανάλογα με τη συναλλαγή, μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay είναι οι ακόλουθοι:
  1. μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας MasterCard ή VISA εκδόσεως Εθνικής Τράπεζας ή άλλων τραπεζών.
  2. με χρέωση καταθετικού λογαριασμού της Εθνικής Τράπεζας μέσω της υπηρεσίας i-bank Internet Banking.
Με ποιό τρόπο ενημερώνομαι για το αποτέλεσμα των συναλλαγών που πραγματοποιώ;
Για κάθε επιτυχημένη πληρωμή που πραγματοποιείτε μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay ενημερώνεστε άμεσα στην οθόνη σας για την ολοκλήρωσή της. Επιπλέον, σας αποστέλλουμε και e-mail με το αποδεικτικό της συναλλαγής στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας). Επιπρόσθετα μπορείτε να πληροφορηθείτε για την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής σας από τη λειτουργία «Αναφορές» ή τη λειτουργία «Αποδεικτικά συναλλαγών».
Ποιό είναι το επίπεδο ασφάλειας που μου παρέχει η υπηρεσία i-bank Simple Pay κατά τη διενέργεια των συναλλαγών μου;
Για την Εθνική Τράπεζα και την υπηρεσία i-bank Simple Pay, η ασφάλεια των συναλλαγών σας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα. Για το λόγο αυτό, η υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής με Πρωτόκολλα Επικοινωνίας και μηχανισμούς ταυτοποίησης μοναδικούς για τα ελληνικά δεδομένα, διασφαλίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας.

Μάθετε περισσότερα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay πατώντας εδώ
Μπορώ να ακυρώσω μία πληρωμή που έχω πραγματοποιήσει μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay;
Πληρωμές που διενεργούνται μέσω της υπηρεσίας i-bank Simple Pay με χρήση καρτών δεν μπορούν να ακυρωθούν. Πληρωμές που διενεργούνται με χρέωση καταθετικού λογαριασμού της Εθνικής Τράπεζας μέσω της υπηρεσίας i-bank Internet Banking, ακυρώνονται από την υπηρεσία i-bank Internet Banking σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις ακυρώσεων της υπηρεσίας.
Μπορώ να μεταβάλω τα στοιχεία που είχα δηλώσει κατά την εγγραφή μου στην υπηρεσία i-bank Simple Pay (π.χ. όνομα χρήστη, Κωδικό χρήστη, κ.λπ.);
Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία i-bank Simple Pay αποκτάτε το δικό σας προσωπικό λογαριασμό μέσω του οποίου μπορείτε να μεταβάλετε, ανά πάσα στιγμή, τα καταχωρημένα προσωπικά σας στοιχεία, καθώς και τα στοιχεία ασφαλείας.
Τι θα συμβεί σε περίπτωση που ξεχάσω τον Κωδικό χρήστη (Password) για είσοδο στην υπηρεσία i-bank Simple Pay;
Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον Κωδικό χρήστη, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Bήμα 1: Επιλέξτε το σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον Κωδικό σας;” μέσα από το σχετικό πλαίσιο εισόδου εγγεγραμμένου μέλους στην δεξιά πλευρά της οθόνης.
Βήμα 2: Εισάγετε το e-mail το οποίο χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας στην υπηρεσία.
Βήμα 3: Εισάγετε την απάντηση στην ερώτηση ασφαλείας που είχατε επιλέξει κατά τη διαδικασία εγγραφής σας.
Βήμα 4: Εισάγετε τους ειδικούς χαρακτήρες της εικόνας που εμφανίζονται στην οθόνη.

Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την παραπάνω διαδικασία, θα σας σταλεί άμεσα e-mail με ένα σύνδεσμο (link). Όταν τον επιλέξετε θα οδηγηθείτε σε επανακαθορισμό κωδικού χρήστη, τον οποίο θα μπορείτε πλέον να χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στην υπηρεσία i-bank Simple Pay.
Τι θα συμβεί σε περίπτωση που ξεχάσω και την απάντηση στην ερώτηση ασφαλείας;
Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον Κωδικό χρήστη και την απάντηση στην ερώτηση ασφαλείας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Contact Center της Εθνικής Τράπεζας, καλώντας στο 181818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα, ή στο +30 210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό, προκειμένου να σας αποσταλεί νέος σύνδεσμος στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) για δημιουργία νέου Κωδικού χρήστη και ερώτησης ασφαλείας.